groetenuitpraag.reismee.nl

En daar is het weekend weer :)

Hallo,

Weer een weekje verder, tijd voor een update.

Voor de geïnteresseerde de biergarden is echt de place to be op een zomerse avond, amai! Het is er echt supergezellig en je kunt er (zoals te verwachten was) lekkere biertjes proeven :). Toekomstige bezoekers van Praag moeten zeker mooi weer meebrengen, dan kunnen we eens langsgaan.

Maar toen werd het dus toch terug maandag en moest ik weer gaan werken. Eigenlijk was het deze week wel een klein beetje saai. Ik kreeg nog veel trainingen en opleiding, dat viel wel mee. Maar de leden van het Belgische team hebben het momenteel zo druk, dat ze geen tijd hebben om mij interne opleiding te geven. Dus moest ik mij de rest van de tijd in stilte bezighouden. Hierdoor ging de tijd op bepaalde moment wel echt traag voorruit. Maar goed gisterenmiddag (vrijdag) kreeg ik dan toch mijn eerste taak en begon het echte werk. Benieuwd hoe het volgende week loopt, want ik vind het voorlopig wel allemaal wat verwarrend en een beetje moeilijk.

Maar goed gisteren was het vrijdag, het einde van de werkweek, tijd voor fun! Er stond een Belgische teambuilding op het programma. Gelukkig zijn de Belgen nogal chill in die dingen en hebben ze geen zin om te gaan bowlen, bergbeklimmen of canoën. Maar we gingen gewoon eten in een superlekker Spaans restaurant. Oké, de tsjechische restaurants mogen dan wel goedkoop zijn, af en toe wat Spaanse kwaliteit is ook niet mis.

Na het gezellig tafelen trokken we naar een karaokebar. Helaas hadden we wat te lang gezellige gegeten want we konden ons niet meer inschrijven. Maar toch was de karaokebar een pretje! Het was namelijk een klein beetje veel marginaal waardoor we ons geamuseerd hebben met het afschieten van andere mensen :). Daarna gooiden we onszelf op de dansvloer en ook Marcel ging helemaal uit de bol :). Benieuwd of ik ooit nog zo'n coole baas zal tegenkomen in mijn leven :).

Vandaag ga ik verder in mijn zoektocht naar een nieuwe appartement. Daarna gaan we brunchen. Dus dat wordt zeker weer een leuk dagje. Man, waarom zijn weekends zoveel leuker :).

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groetjes aan iedereen,

Joke

Ps de foto's lukken niet, maar ik post er zo snel mogelijk wat op fb

Reacties

Reacties

Marloes

Heb ik iets gemist? Zoektocht naar een nieuw appartement?

ikke

ja kheb het een beetje gehad in mijn huidig appartement :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!