groetenuitpraag.reismee.nl

Einde van de werkweek

Hallo Bloggies!

Ondertussen al zaterdagmiddag/avond en tijd voor een nieuw verhaaltje.

Ondertussen is de eerste week al achter de rug, ik ben al een volle week in Praag! Wow dat gaat snel. De werkweek die in totnogtoe overleeft heb was wel druk. Ik krijg op dit moment superveel training en opleiding en heb echt een informatie-overload-gevoel. Een mens vraagt zich af waarom hij 4 heeft gestudeerd :).

Gisterenavond was het tijd voor de eerst formele ontmoeting met mijn collega's. Iedereen had er precies nogal een stressy week opzitten en een pintje was dan ook ferm op zijn plaats. Aangezien het bier hier echt ongeveer het goedkoopst is wat je kunt kopen, bleef het dan ook niet bij eentje. Uiteindelijk zaten we van 16u30 tot 23u30 op café. Maar het was superplezant. Ik leerde iedereen beter kennen en ontmoette zeer veel nieuwe mensen waarmee ik in de toekomst zal moeten samenwerken.

Daarna kwam ik toe in de Andel flat. Er was een verjaardagsfeestje aan de gang voor Eli¨z. Aangezien ze op het punt stonden om te vertrekken naar de party besloot ik mee te gaan. Ik was eigenlijk wel wat moe maar goed. We moesten verschillende trams nemen en het was supersuperdruk. Iedereen bleek naar dezelfde plaats te willen. Plots was ik hen kwijt en ik zat echt al ver van de Andel flat. Ik probeer op mijn eentje terug te keren maar dat lukte niet zo best. Uiteindelijk nam ik maar een taxi...

Vandaag (zaterdag) was het tijd om nog eens de toerist uit te hangen. Samen met drie andere joiners (de nieuwe werknemers = Astrid (het Belgische meisje) Chris (= iemand uit Duitsland) en Theresia (= iemand uit zweden)) besloten we om vanmiddag het kasteel van Praag te bezoeken en wat rond te hangen tussen de toeristen. Het was echt superweer (mijn gezicht is precies toch wat roder dan normaal :) ) .Daarnet ben ik nog iets gaan eten met Astrid. Het was echt plezant. Ik heb het gevoel alsof ik haar al jaren ken.

Straks gaan we met wat andere Accenture medewerkers nog naar de biergarden. Benieuwd hoe dat zal lopen. De naam van het café voorspelt al veel goeds :).Ik zal jullie morgen hierover wel updaten!

Vele groetjes!

Hoe was jullie weekend trouwens daar in België?

Joke

Ps: Ik post binnenkort wat foto's uit Praag om jullie wat jaloers te maken, zodat jullie snel hierheen op bezoek komen ;)

Reacties

Reacties

Ymke

amai je hebt je serieus in het nachtleven gesmeten :). Zorg maar dat je je rekeningen nog kunt betalen op het einde van de maand of je zult je weer moeten wassen met droog water. Amusseer je nog en tot op skype ;)

J.Mo

Waaw, je bent al een echte praagster of pragenees aan het worden. Komt die update over de biergarden nog Joke of ben je er nog niet helemaal klaar voor? :-) en die foto's!

ikke

update komt zo snel mogelijk
maar die foto's lukken helaas niet, mss post ik er wat op smoelboek :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!